dissabte, 14 de març del 2009

7

SABRINA

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Sabrina
soc Carme de Xàbia
jo no tinc ningun gos pero si un conill que es molt paregut

Quin esport t'agrada mès??
contesta prompte

espere vore't a Menorca

adeu

Carme Català

Anònim ha dit...

Hola Sabrina. Soc AnaMaria de X`bia de la festadesantjoanaxabia.
Et firme perquè jo tambès soc del barça
Tu jigues al equip del teu poble a futbol??


Adéeeeu!!!!!!!!besos!

Anònim ha dit...

Hola Sabrina jo soc en Francesc i tambe soc del Barça esper coneixer-vos a tots

Anònim ha dit...

Hola sóc Andrea (de Xàbia) i he escoltat qué vas a mùsica,jo també , toque el violí i vaig a 4 d'elemental.A també soc del barça, bé, tota la meua familia ho es.Bé tinc moltiiiiiiiiiisimes ganes de coneixerte i de que ens fem molt amiges.

Anònim ha dit...

Hola Sabrina soc Pau de xàbia i ami tambe m'agrada el msg i el futbol i tambe soc del equip del BARÇA,tambe m'agrada la musica pero sols el rap i el dj. bueno espere voret prompte adeu!!!
-_-*"CKI"*-_-

Anònim ha dit...

em diuen guy de xabia a mi m'agrada el futbol pero el chelsea es superior que el barcelona!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Soc Dani de xabia c.p graull jo tambe soc de el barça i m'agrada jugar a futbol,si vols podem ser amics.