diumenge, 1 de març del 2009

8

JESSICA

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jessica ,jo soc Mireia de Xabia i soc de l'1 d'Agost.Vull voret prompte .M'agraden els gossets menuts com la meua gosseta Inca,pero tambe m'agraden els grans.
Adeu.

Anònim ha dit...

Hola Jessica, em dic Ana Mari pero les meves amigues em diuen Anam!
a mi tampoc ma'agraden les verdures...PERO ELS MACARRONS SII!!!!

molt bona sort al futbol7

i jo vaxc naixer el 5 de gener del 1997 i ara tinc 12 anys

Bé...

Adéu amiga!

Anònim ha dit...

Perdo t'he dit que em dic AnaMari

m'he enganyat
em dic Ana Maria

adéu

Anònim ha dit...

Hola Jessica,soc na Chloe soc anglesa tenc dos germanes i tres germans esper que siguem molt bones amigues!!!!!! ara visc a menorca i vaig a l'escola de c.p mare de deu del toro.ADEU!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Jessica soc na Catalina de Menorca.
Esper que ens faguem molt amigues.
A mi tambe m'agrada molt conectar-me al messinger el migdia a les 14:30


adeu fins aviat!!!
una abreçada i una besada molt forta!

Anònim ha dit...

Hola, soc Juan Vallés i vis a Xàbia. Faig l'aniversari un día després del teu: el 13 d'agost. Espere coneixer-te.

Anònim ha dit...

Hola Jessica ! Soc Yaiza (de Xàbia)
ami Tambè m´agrada ballar i soc del Madrid.

Anònim ha dit...

Hola Jessica ,soc Mireia de Xabia.Mencanta eixa jaqueta que portes perque, crec que es de color violeta segons veig.
Ami domes magraden algunes verdures.
Espere que m'escrigues alguna cosa.Adeu.