diumenge, 1 de març del 2009

3

JAVIER

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Javi! Em dic Ana Maria encara que totes em diuen Anam!
Soc de Xàbia i vaig al col·legi Graüll!

És molt xulo! A mi també m'agrada jugar a l'ordinador i m'ha agradat moltíssim la foto que has posat del xiquet agafat a la torre del ordinador i el seu pare agafat-lo!!
Mola molt!1


Bé...espere que ens fem molt amics i tinc moltissimes ganes de coneixer-vos a tots!!


Adéu!!

Anònim ha dit...

Hola Judith jo tambe nom Judit tenc ganes de coneixer moltes persones noves amb l'intercanvi


ADEU "AMIGA"FINS....


JUDIT(MENORCA)

Anònim ha dit...

Hola Javi!!! Soc Juan Vallés del Col·legi Public "Graüll" de Xàbia.
A mi t'ambé m'agrada jugar a l'ordinador. He vist la foto i ja sé qui eres! Espere que siguem bons amics!! Adeu!!!