diumenge, 1 de març del 2009

5

ALBA

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Alba soc Elena magradaria saber don probe el teu cognom ya que el tenim igual magradaria molt coneixert cuan anem a menorca yo
magrada muntar a caball
bueno espere que ens begem promte
adeu

de Elena Navas Pedros fins promte

Anònim ha dit...

Hola una altra vegada nomes dirte que soc de xabia del c.p.graull

adeu fins promte

Anònim ha dit...

Hola Alba!! Soc Ana Maria (Anam) i tinc 12 anys perque vaig naixer el 5 de giner les 1997!

Bé he vist que tots els de Frag teniu molts germans! Ací casi tots en tenim només 1 o 2!jiji

Jo també espere que ens vejem prompte i a les meves amigues i a mi ens agrada molt com xarreu a Fraga!

Nosaltres xarrem Valencià pero un poc raro!

Bé...espere que coneixem gent nova i llengues noves!!



Adéu amiga!!!

Anònim ha dit...

hola Alba
soc Carme Català Caturla, una alumna del cp Graull.
Jo també toque la flauta pero no se me dona molt be dibuixar.
T'agrada fer algun deport??

M'agradaria que siguerem amigues
Contesta prompte.

adeuu!!

Anònim ha dit...

Hola jo em dic Jose a la meva germana tambe li agrada muntar a caball