dimarts, 3 de març del 2009

7

JOAN

7 comentaris:

Anònim ha dit...

ola joan
t escrik per pena
esk no teniaes misatjes
t escrik desde kasa meua
bueno e beritat k normalment ets agradabie
perdo ets molt pokes vegaes bueno dixam unn komentariiii dw
(ines)








BY:RaRiTaH

Anònim ha dit...

Hola Joan soc Elena jo algunes vegades aure jugat a futbol
com a tu que tagrada bueno soc de xabia del c.p.graull

adeu
fesme un comentari promte

Anònim ha dit...

Hola Joan simpàtic! jiji
Em dic Ana Maria encara que m'agrada mes que em diguen Anam
Bé...estudie al col·legi GraÜll de Xàbia.
I ja que eres tan simpàtic espere que ens fem molt amics!
Adéu!

Anònim ha dit...

Hola ! sóc Andrea i he sentit la teua descripció i he sentit qué tagrada el futbol i el basquet, aquí també ens agraden i hi ha molta jent qué ho practica.

Anònim ha dit...

Hola soc Angel. Jo també jugue a basquet ; a l'equip de Xàbia.Soc el base, tu també eres el base ?
Espere que sigam amics.Adeu.

Anònim ha dit...

Hola! Em diuen Laura i soc de xabia. Yo també soc castanya, d´estatura mitjana i soc simpatica , pero cuan estic enfadada , millor ni pensarlo. Tambe tinc ganes de coneixer a tú i als demes . contestam ,per favor.
ADEU

Anònim ha dit...

ola joan soc alicia vamos si vols dirme ali per mi be res esq ja fa temps q no ens escribim i avia pensat en escriure algo bo espere q ens portem molt be a menorca dew