dimarts, 3 de març del 2009

15

AMANDA

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots i a totes!Estem fent una prova per veure com funcionen els comentaris!Salutacions des de Xàbia

Anònim ha dit...

Hola Amanda soc Elena hi magradaria saludarte
hi bueno res espere que sigem bones amiges
enviam un comentari
fins promte

Anònim ha dit...

hola elena de a on es
soc amanda

Anònim ha dit...

Hola Amanda ! Soc Yaiza i ami tambe m´agrada ballar molt.Jo no puc anar a Menorca perque eixos dies balle a Xabia , es que vaig a una escola de ball.Adeu !!

Anònim ha dit...

ola!!!
ami tambe magradarie konexetus soc una amiga de la amanda de feraga
em dic ines
bueno us dixo dw

Anònim ha dit...

Hola Amanda sóc Miriam de Xàbia però tu si vols, em pots dir Mimi, que es com em diuen les meues amigues. Jo també vaig a ball modern, a ballet i a flamenco.Tu fas actuacions?m'agradaria ser la teua amiga.

Anònim ha dit...

Hola, Amanda, em dic Ana Maria encara que em pots dir Anam i sóc de Xàbia.
A mmi m'agrada el ball modern encara que no el practique.
Nosaltres no parlem el català com vosaltres! Parlem un valencià raro. Encara que m'agrada molt com xarreu!

Adéu i espere que ens fem molt amigues!

Anònim ha dit...

A Amandasoc Elena del c.p.graullde
Xabia
adeu
fins promte
fesme comentaris

Anònim ha dit...

Amanda Soc Elena del c.p.graull
ami tambe magrada el ball modern
i el practique 1 begada a la setmana
i tambe faig karate 2begades a la
semana
adeu
fins promte
fesme comentaris

soc de Xabia

Anònim ha dit...

hola vosaltres elena ,anamaria,miriam,yaiza
anireu a menorca jo si os espero a lli i sirem vones amigues


hola soc amanda

Anònim ha dit...

Hola Amanda ,soc Mireia de Xabia.Voldria saber si tens animals.Jo tambe vaig a moderno ,ballet i vaig amb Miriam(Mimi)i amb Elena,vaig a karate en Elena.
Espere voret en el viatge.Adeu.

Anònim ha dit...

hola em dic Migue visc a Fornells pero vaix a l´escola a Mercadal a jo magrada anar de compres pero no compro roba compro jocs de play i d´ecis box 360.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hola!!Amanda sóc Lucia de Xàbia però les meves amigues em criden"LOCA".
A mi tambè m'agrada molt anar de viatge.
Adeu fins prompte espere que siguem molt amigues.

Anònim ha dit...

hola amanda soc dani voldria saber si teniu algun mario en la vostra classe