diumenge, 1 de març del 2009

4

JUDITH

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Juju!Som Ana Maria (anam) i Miriam (a partir d'ara Mimi)i som de Xàbia.Nosaltres també tenim germans i ens barallem molt!De quin equip eres? i quina raça de gos t'agrada més?

Anònim ha dit...

Hola Judit soc Ana Maria (anam)
tinc una pregunta es que no ho he entes be1

que son els carbons?

be...jo també em baralle motl amb el meu germa! Adrià!


Bé...espere que ensa fem amigues rompte i que aprenem coses sobrwe la festa de sant jhoan a altres llocs!

Adéu!!!

Anònim ha dit...

hola Judit a sa meva classe tambe hi ha una fieta que es diu Judit pero sense h i a jo tambe magrada l'ordinador adeu


Franco Ruival Scarpa

Anònim ha dit...

mus uvam passar tope be a menorca pero ara em tinc que despedir
ma veu caigut molt be!!