diumenge, 1 de març del 2009

5

IVAN

5 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA IVAN SOC ELENA DEL C.P.GRAULL
DE XABIA AMI MAGRADA MOLT LA MUSICA COM A TU.
ADEU
FINS PROMTE FEME COMENTARIS

Anònim ha dit...

Hola Ivan! Em dic Ana Maria però millor disme Anam!!
Soc de Xàbia i viag al c.p.Graüll!

Espere que ens fem amics i per cert a mi també m'agrad un poc el futból!

Adéu!!

Anònim ha dit...

Hola ivan em dic Jose i soc de xabia a mi tambe magrada molt escoltar musica espere que mos conegam i ens fem amics


adeu fins a juny!!
a una cosa al video es sent mes la teua musica que tu tens que parlar mes fort.

Anònim ha dit...

hola sóc Andrea! (de Xàbia)i he vist qué tagrada sentir música a mi també i amés també tinc un germà de 6 anys.

Anònim ha dit...

Hola Ivan ! Soc Juan Vallés de Xàbia i vaig al col·legi Graüll. No s'escolta molt bé el teu video perque s'escolta més la música que tú. Espere que siguem bons amics i que ens vegem a Menorca. Adeu!!!