diumenge, 1 de març del 2009

11

INES

11 comentaris:

Juan Antonio ha dit...

Hola!!!Sóc Júlia i m'has caigut prou bé. Es veu que eres una persona molt pacífica i tinc moltes ganes de coneixer-te.Passa't per la nostra web i deixan's més comentaris per favor. Adeu i fins promte!!!

Anònim ha dit...

u sento pero no se kina pagina e la bostra bueno lla me la diras
Adeu i grasies

Anònim ha dit...

Hola Ines soc Elena del c.p.graull
hi magradaria molt coneixert adeu fins promte
fesme un comentar

Anònim ha dit...

Hola Ines! Em dic Ana Maria per`millor disem Anam!
Soc de xàbia i estudie al c.p.graüll!
Jo soc casi igual a tu menys per els ulls!
perque també soc rubia alta i els ulls marrons un poc clarets!

espere fer-me amiga teua "gemmela" jiji

Adéu1

Anònim ha dit...

hola Ines soc Carme del c.p. Graull
He sentit que t'agraden moltes coses. Qina diries que es la activitat que mes t'agrada??
Contesta prompte
adeu!

Carme.

Anònim ha dit...

Hola!
Sóc en Guillem,de Mercadal.
Tenim unes quantes coses en comú.
Espero que ens fem amics.
Adéu!!!

Anònim ha dit...

Som na Noelia de Menorca i a mi també em xiflen els cavalls.

Anònim ha dit...

Hola soc na Michelle de Mnorca
a mi tambe m'agrada la musica toc el clarinet,tambe vaig a patinatge m'agrada molt els cavalls esper que ens faguem amigues adeu

Anònim ha dit...

Hola sóc Andrea (de Xàbia) i he sentit qué toques el piano , jo el violí quan ens vegem ho parlarem.

Anònim ha dit...

ola soc guy a mi tambe m'agrada el futbol pero el barcelona es malo comparat an el chelsea!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola!
sóc la Inés perfabo cuan me dexeu misatges dieume don sous perue hiha una persona que no mu a dit.
Ara baig a visitaus.
Adeu.