diumenge, 1 de març del 2009

7

AINOHA JODAR

7 comentaris:

Anònim ha dit...

hOLA ainoa soc Elena del c.p.graull
de xabia nomes bolia dirte quemagradaria
coneixert promte tenviare mes comentaris pero tu ami tambe mes bal?
adeu i fins promte

Anònim ha dit...

Hola Aihnoa! Em dic Ana Maria pero m'agrada que em diguen Anam!
A mi també m'agrada molt conectar-me al msni fer coses amb l'ordinador!

Espee que ems fem molt amigues i que aprendrem moltes coses sobre la festa de sant joan a altres llocs!!!



Deixau-nos comentaris a la nostra pàgin web. per favor!

Si vols deixar-me un comentari a mii el meu nom es
ANA MARIA CABALLERO GARCIA
I TINC UNA FOTO DUN XUPA-XUP
AADEU!

Anònim ha dit...

PER CERT....SOC DE XABIA!
I ESTUDIE AL COL·LEGI PÚBLIC GRAÜLL DE XABIA! JIJI


ADEU!!

Anònim ha dit...

hola Ainoa soc jose de xabia a mi tambe m'agrada conectame al messenger i jugar al ordinador espere que ens fem bons amics

Anònim ha dit...

Hola Ainoha soc Angel de Xàbia.Jo tambe tinc un germa pero te 9 anys.Espere que sigam amics i ens vegem a Menorca.

Anònim ha dit...

hola ainoa com estas???

espere que estigues mol bee!

bueno soc anna pons crepo del c.p graÜll de xabia!

bueno tinc moltisimes ganes de coneixervosss!

adeu ainoa!!

Anònim ha dit...

Hola Ainhoa soc n'Ali i esper que algun dia juguem a futbol ,Adeu.

Ali