diumenge, 1 de març del 2009

10

MARINA

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Marina,soc Mireia de Xabia.Jo vaig naixer l'1 d'Agost de l'any 1997 i tinc anys.Tinc el cabell marro claret i els ulls marrons.M'agra ballar i vaig a ball modern ,ballet i faig karate.
Adeu espere voret prompte.

Anònim ha dit...

Hola Marina! Soc Ana Maria però m'agrada que em diguen Anam.
Soc de Xàbia i esrtudie al col·legi públic Graüll.´
Les meues aficions també soc conectar-me al msn i fer coses amb l'ordinador!

No m'agraden els caragols, encara que no els he provat mai, em fan llàsrima pero no soc vegetariana! jiji

espere que ensa fem amigues i ja xarrarem!


Adéu!!!!!!!

Anònim ha dit...

soc una atra vegada Anam!!!


per cert! a la meua mestra també li diuen Marina


Adéu!

Anònim ha dit...

Hola Marina
soc Carme Català Caturla alumna de Xàbia
jo parle valencià que es paregut al Català
espere que sigam amigues
Què es el que mes t'agrada fer per les vesprades??
contesta prompte
adeuuu!!

Anònim ha dit...

Hola Marina ! Soc Yaiza(de Xàbia)
El meu germà tambè es dui Sergio !
i Tambè m´agrada conectarme al messenger i vaig a clases de ball pero nomes vaig a ball per que faig moltes hores i balles en lloc amb public tu tambe ?¿

Anònim ha dit...

Hola Marina soc Angel de Xàbia.A mi tambe m'agrada conectar-me al msn perque es divertit.Espere voret prompte.Adeu.

Anònim ha dit...

hola xiquets i xiquetes de xabia!!! hola Mireia gairebe naixem el mateix dia, tinc ganes de coneixet i ser amiga teva.

Hola Anam si aixi es com t'agrada que el diguin, si no probes els caragols mai sabras si t'agraden. Espero que hens coneisquem aviat i
siguem molt amigues.

Hola Carmen a mi per les vesprades m'agrada anar amb els amics "Al Castell" que es un parc molt bonic que hi ha a Fraga. I a tu que et agrada fer? Espero veuret a Menorca un abrazae!

Hola Yaiza quina casualitat que el teu germa tambe es digui Sergio. A qui no li agrada conectarse al messenger!! jeje. Jo encara no e fet cap vall en public perke em vaig apuntar fa poc pro si que en farem algun. Espero coneiçet a Menorca. Adew espero que siguem molt amigues.

Hola Angel jo tame espero veuret pronte una abraçae hia hens veurem a Menorca.


Ve hia us e contestat a tots una orta abaçae i hia hens veurem a Menorca.

MaRiNa

Anònim ha dit...

Hola Carmina!!! Sóc Júlia de Xàbia. El meu color preferit també és el blau i m'encanten els caragols. M'agrada conectar-me al "messenger" i espere que ens el donem quan ens coneguem. Adèu i fins promte!!!

Anònim ha dit...

Hola! Marina soc na Chloe.Es veritat a vegades es guay ser de Anglaterra.però a jo tambè m'ha costa una mica la teva llengua.Tenc moltes ganes de que siguem molt amigues!!!ADEU!!!!

Anònim ha dit...

Hola soc na Catalina de Menorca.

Aquest mensatge ews per a Marina Esacandil.

Hola Marina soc na Catalina, a mi me xoquen els cavalls pero hi ha que dir que els gossos... també amb xoquen ! ! !

esper coneixerte prest per per molts nous amics !