diumenge, 1 de març del 2009

6

DARIO

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola dario jo tinc un cosi
que li diuen dario i ami tambe magrada
anar amb bici
adeu
fins promte
vaig al c.p.graull de xabia

Anònim ha dit...

Hola Daria! Soc Ana Maria pero disme Anam!
Soc de Xàbia i estudie al c.p.Graüll!!

Vinc adir-te algunes coses sobre la nostra llengua!
Nosaltres parlem un Valencià raro i parlem molt ràpid!

Bé...espere que ens ensenyeu la vostra llengua! (de parlar)
jiji


adéu!!!!

Anònim ha dit...

Perdó t'he dit Hola daria1
Volia dir-te Hola Dario


fins prompte!

Anònim ha dit...

Hola, som Juan Vallés Crespo i Angel Molina Martínez de Xàbia.
A nosaltres també ens agrada el bàsket. Jo, Angel juge a l'equip de basket de Xàbia. A mi, Juan, m'agrada el tennis i entrene al 'Club de Tennis Javea'. Esperem que siguem amics. Adeu.

Anònim ha dit...

Hola Dario soc alicia de Xàbia, gracies pel teu comentari i estic segura de q ens vorem a Menorca, el 27 de març o sea este mes i cumplisc 12 anys a mi la musica q mes m`agrada es el rock,pop,etc...
A mi m`agrada el futbol,basquet,voleiboletc...m`agraden molt els els conills, esl gats, gosos, pardalets,peixos i molts messssssss.Quan puges firmam ok.Be dew.

Anònim ha dit...

ola Dario soc Alicia la de la foto del conill jajaj bo esq ja fa temps q no me escrius i be espere q cuan anem a menorca ens portem molt be q jugem ens divertim i de tot a menorca be dew escriume
dew