dimarts, 3 de març del 2009

9

AITOR

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Aitor, som la classe de 6éB i estem en classe d'alternativa practicant els comentaris.Esteu tots bé? Ens ha semblat molt interessant el que heu fet gravant les veus.Per cert,tens una veu molt bonica!

Anònim ha dit...

Hola Aitor soc Elena de xabia
del c.p.graull ami tampoc magraden les verdures hi tambe magrrada jugar a lordinador
fesme un comentari promte
adeu''¡'¡'¡

Anònim ha dit...

Hola Aitor! Em dic Ana Maria, encara que em pots dir Anam. Soc de Xàbia.
M'ha cidat l'atenció això de les verdures, perquè a mi tampoc m'agraden.
Unacosa que he sentit i esta molt guay es eixò d'anar de colònies a la neu amb la classe!
Bé...
espere que ens fem amics!
Adéu

Anònim ha dit...

Hola Aitor ! Soc Yaiza i ami tambe m´agrada el basket i jugar amb gossos,pereo tampoc m´agrada la verdura encara que molbliguen a menjarla.

Anònim ha dit...

hola Aitor soc Pau de Xàbia i ami tambe m'agrada molt peixcar, el futbol i soc del F.C Barça i tambe m'agrada molt el ordenador i el MSG. Adeu i espere anar pronte a vorevos.

Anònim ha dit...

Hola Aitor soc Angel de Xabia.A mi també m'agrada molt el basket; els gossos també.Espere que ens fem amics.

Anònim ha dit...

Hola Aitor!! Soc Juan Vallés de Xàbia i vaig al col·legi public Graüll de Xàbia. A mi també m'agrada jugar amb gossos i jugar al ordinador. Bé... Espere que siguem amics. Adeu!!

Anònim ha dit...

Hola em dic dani voldria ser amic teu tambe co li he dit a ariadna voldria tindre mes amics.

Anònim ha dit...

Hola som Devesa i Cervera nos gusta el futbol a Cervera le gusta el basquet xo a mi no tanto.Cervera es del barça i llo del real madrid .