diumenge, 1 de març del 2009

10

MARC SILVESTRE

10 comentaris:

Anònim ha dit...

hola Marc a mi em diuen Anna pons crespo i soc de xàbia!!

bueno jo tinc moltisimes ganes de coneixervos!!

perfabor paseuse per la nostra web i deixeumos comentaris!!

adeu amic!!

Anònim ha dit...

hola Marc! Em diuen Ana Maria però millor em digueu Anam!
Bé...soc de Xàbia i estudie al c.p.graüll

Has dit que tens els ulls blaus! Molt guays!

Espere coneixert, ja queno conec a a ningu amb els ulls ablaus!

jiji

Adéu!!!

Anònim ha dit...

Hola Marc som n'Àngel de Menorca
t'escric es comentari perque jo tenc un cavall que es diu Silver.Jo visc al camp.

esper que vingueu prest BON VIATJE!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ha ha soc Guy m'agrada molt eishe dibuix de el gat o el gos.

Anònim ha dit...

ha ha soc Guy de Xàbia m'agrada molt eixe dibuix del gat o el gos.

Anònim ha dit...

jeje em diguen roberto f. i soc de xabia i magrada molt el futbol

Anònim ha dit...

holaa marc soc anna pons la de xabia!

bolia dirtee que tinc moltiisimes ganes de coneixert i a tots el altres!

adeuu marc!!!

Anònim ha dit...

Hola Marc som Carme i Miriam. Hens alegrem de que hens heu firmat. tens novia???Aci nosaltres ia en tenim pero a una xiqueta de aci li agrades. A nosaltres tambè hens agradaria anar a Fraga i veures eixes coses que ens has aconsejat.
Passat per el nostre perfil
Adeuu!!

Carme i Miriam.

Anònim ha dit...

Hola Marc soc en Mohammed pero els meus amics em diuen Moha, tenc 11 anys i mancanta jugar a futbol el meu equip prafarit es el barça

Anònim ha dit...

Hola Marc !
Sco Yaiza la de Xabia !
i m´agradria escoltarte
tocar la bateria seria
molt bonic..
espere q em ocmentes en el meu
blog ADEU !
UNA ABRÇADA !!




Yaiza !