diumenge, 1 de març del 2009

5

MARC

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Marc!
Em dic Ana Maria però les meves amigues em diuen Anam!
Soc de Xabia i vaig al col·legi del Graüll!!! Esta prou xulii!!

Has dit que tens els ulls BLAUS !!

m'encantenn!!
He observat també que per allí caasi tots teniu els ulls verds o blaus i alguns marrons!

Bé...si vols deixar-m e algun comentari soc l aque posa ANA MARIA CABALLERO GARCIA!

Adéu i espere coneixerte molt bé i quan arribem a Menorca ens anema embolicar tots vuic dir que ens estarem buscant tots a tots !! jiji

Ja et cridare jo per allí Marc! jiji

val?


Adéu!!!

Anònim ha dit...

Hola em dic igual que tu.

Marc (Menorca)

Anònim ha dit...

Hola em dic Jose soc de xabia i a mi tambe magrada estudiar angles

Anònim ha dit...

holaa marc com estas??

espere que mol bee!

a mi em diuen anna pons crespo i soc de xabia vaig a 6b i vaig al c.p graÜll!

men tinc que anar adeu amic!!!

aaa i tinc moltiiisimes ganes de coneixervos!!!

Anònim ha dit...

hola marc soc Carme de Xàbia.
Espere que hens coneguem tots pero aprendre els noms de tots... sera un poc difícil.

Fins prompte
deixam un comentari perfavor

Adeuuu!!

Carme Català Caturla