dimarts, 3 de març del 2009

8

CARMINA

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Carmina soc Elena i magradaria fer bones amistats amb tu
bueno espere que em contestestes
adeu fins promte

Anònim ha dit...

Carmina soc Elena una altra veada nomes dirte que soc de xabia del c.p.graull
adeu fins promte
feme comentaris

Anònim ha dit...

Hola Carmina soc Ana Maria encar que em pots dir Anam. Sóc de Xàbia i vaig al c.p.GraÜll!
A mi també m'agrada sentir música, anar de compres, llegir, jugar amb l'ordinador...
Espere que ens fem molt amigues!
Per cert, m'encanta com xarreu el català!

Anònim ha dit...

Hola,soc Mireiade Xabia .Tambe magrada anar al centres comercials de compres o tendes de roba moderna.
Espere que ens vegem al intercambi.Adeu.Contestam.

Anònim ha dit...

hola Carmina soc Arina soc de Russia, però visc a Menorca. Jo se xerrar un poquet en catala pero se mes en castella i jo tambe tinc 11 anys esper que siquem amigues adeu!!!

Anònim ha dit...

Hola Carmina em diuen Laura. Tu i jo tenim moltes coses en comú i la que més m`agrada es anar de compres igual que tú. Espere que sigam molt bones amigues. Bé adeu

Anònim ha dit...

Hola Carmina.
Soc Carme Català Caturla de Xàbia.

M'agradaria saber que es el que mès t'ha agradat d'aquest intercanvi i que esperes trobar al viatge.

Espere que contestes prompte a la web.
Adeuuu!!

Carme.

Anònim ha dit...

Hola Carmina!!! Sóc Júlia de Xàbia i a mi m'agrada la majoria de coses que t'agrada fer a tu encara que no ho haja posat en el textos que em fet sobre nosaltres. També parle els mateixos idiomes que tú més el Valencià. Espere que ens fem amigues i que ens vegem promte. Adèu!!!