dimarts, 3 de març del 2009

12

ARIADNA

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Ariadna,soc Mireia de Xabia.Mamare em va dir que volia posarme de nom Ariadna,es un nom molt bonic.He sentit la teua veu i ara tinc ganes de vore com eres i ser amiga de molts de vosaltres.
Adeu.

Anònim ha dit...

Hola Ariadna soc Elena del c.p. graull de xabia
tenim moltres coses en comu com per egemple magrada pintar cuadres,
ballar,cantaretc
bueno adeu
fins promte
fesme comentaris

Anònim ha dit...

Hola Ariadna! Jo em dic Ana Maria però preferixc que em digueu Anam!
Soc de Xàbia i esuedie al c.p.Graull.
Jo t'he escoltat molt be i per aquesta raó et dic que m'agrada tot el que a tu t'agrada fer. Que en son moltes les coses.
Bé...espere que ens fem moolt amgiues!
Adéuu

Anònim ha dit...

que guay tienes las mismas letras que yo dejame un comentario yo no puedo dejarselo a los de Xàbia porque no se ponerme en su pagina wev


de:Amanda
para:ariadna

Anònim ha dit...

Hola Ariadna jo tambe em dic Ariadna com tu pero em diuen "ari"
te escric aixo per que m´ha fet gracia que el teu nom es el mateix que el meu
a i soc de l´escola des Mercadal.

Com van els preparatius del viatge?

Anònim ha dit...

Hola soc na Gemma jo tenc una amiga de la meva classe que es diu ariadna pero jo li dic Ari.Esper que ens ens faguem molt amigues

Anònim ha dit...

hola ariadna a jo tambe hem diuen ari, a records de la amanda

Anònim ha dit...

Hola Ariadna ! Soc Yaiza no se si ten recordes de mi en vas fer un comentari , pero q la mestra no va voler publicar per que posaves el messenger i no deixa.Jo tambe tinc un germá de 17 anys com el teu.

Anònim ha dit...

Hola Ariadna, soc Alba de xàbia a mi m'agrada molt pintar cuadres pero mai m`ha apuntat perque no hi habia plaça tambe m'agrada eixir amb les amigues i nadar adeu .

Anònim ha dit...

Hola Arianda!!
Soc Carme Català de Xàbia
a mi tambe m'agrada tocar uns instrument, toque la flauta.

Que penses sobre l'intercanvi??

Contesta prompte a la web del nostre col·legi

Adeuu!!

Carme**

Anònim ha dit...

Hola Ariadna! Soc Juan Vallés del C. P. Graüll i vis a Xàbia. A mi també m'agrada dibuixar , pintar quadres , llegir , etc... Espere que siguem amics i ens vegem tots a Menorca. Fins promte!

Anònim ha dit...

Hola soc dani de Xabia m'an dit que m'as deixat un misatje jo voldria coneixerte millor per que vullc tindre amics de altres nacionalitats