diumenge, 1 de març del 2009

7

BENJI

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Benji, sóc Sauro de Xàbia.Jo també sóc del Barça i els jugadors que m'agraden són Messi, Eto'o i Cristiano Ronaldo.De quin equip de basket eres?

Anònim ha dit...

Hola Benji!! Em dic Ana Maria i visc a Xabia!
Estidie al c.p.grüll!!

e escoltat quee t'agrada l'ou fregit!
MMMM.....QUE BO!!!!!!

a mi m'encanta!!

bé...tenim moltes coses en comú!
CristianoRonaldo, ou fregit...




Adéuu!

Anònim ha dit...

Hola benji em dic Adria esper que siguem amics.

Anònim ha dit...

Hola Benji ! Soc Yaiza i ami tambe m´agraden els ous frejits per que estan ...MOLT BÓ!
El que passa es que ami m´agrada el Madrid i a tu el Barça com el meu germá, i sempre discutim per quin es el mes bó.

Anònim ha dit...

Ola Benji son Angel de Xàbia.A mi també m'agrada el barça i Leo Messi. Pareixes molt simpàtic.Adeu.

Anònim ha dit...

Hola Bengi

Soc Carme Català de Xàbia

A mi t'ambé m'agrada menjar ous fregits encata que no ho pose a la meua descripció.

Quin altre menjar t'agrada??

Contesta prompte.

Adeu.
Carme.

Anònim ha dit...

Hola em dic Rubén jo no soc del barça però tota la meua familia ho és m'agradaria coneixet,adeu.