dimarts, 3 de març del 2009

17

RAUL

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola com estas Raul?
espere k estigues molt be jo tinc moltisimes ganes de coneixervos em diuen Anna Pons Crespo i visc a xabia vaix al col·legi public graÜll.

adeu amic!!!!

Anònim ha dit...

uncingl
Hola RAUL soc Elena del c.p.graullde xabia
hi magradaria molt coneixert
adeu
fins promte
feme comentaris

Anònim ha dit...

Hola Raul! Em dic Ana Maria i visc a xàbia! Vaig al col·legi Graüll!
Jo també tinc els cabells rubios però els ulls marrons mij mij clarets!
jiji

espere que ens fem amics, per cert! a mi també m'agrada Messi com a jugador!


Adéuu!!!

Anònim ha dit...

Hola Raul soc Mireia de c.p graüll de Xabia.
Tens animals?Jo si una gosseta ,dos tortugues i tres peixos.
Adeu .Contestam.

Anònim ha dit...

hola Raul soc en Miquel de l'escola des Mercadal i jo tambe soc del Barça tinc els ulls marrons i els cabeis morenos esper que ens doguem molt be. adeu

Anònim ha dit...

Hola Ariadna soc en Marc a mi tambe em molesta que no em facin cas cuan parlo a i soc de Mercadal.

Anònim ha dit...

hola Raul jo soc en francesc de Menorca i tambe soc del Barçá i quasi tota la classe tambe esper que feguem bona amistat adeu

Anònim ha dit...

Hola Raul soc en Mohammed i estic a Menorca jo tambe soc del barça. a jo tambe el meu jugador prefarit es en leo Messi.

Anònim ha dit...

Hola Raul.Soc Angel de Xàbia.A mi també m'agrada molt el barça i Leo Messi.Bé, espere que sigam amics.Adeu.

Anònim ha dit...

HOLA Raul!
Com estas?
Soc Guillermo tin 11 anys, soc del C.P.Graüll de Xàbia.
Soc tambe de F.B.Barcelona.
Tinc moltes ganes de coneixerte a MENORCA, i ser amics.
Adeu un salut de Guillermo!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola! Soc Juan Vallés Crespo del C. P. Graüll i jo també soc del Barça.
També m'agrada Messi. Espere que siguem bons amics. Adeu!!!

Anònim ha dit...

hola raul soc marc de xabia.
el barça es el millor.
adeu

Anònim ha dit...

:)

Anònim ha dit...

SOC JOAN ANTONI I YO TANBE ASPERE
TAN BE QUE LA NOSTRA LLENGUA SIGA
IGUAL

Anònim ha dit...

Hola soc Kevin i vuic comentarte qe vam anar a les barranqueresi vam arreplegar plantes de tot tipus .Adeu

Anònim ha dit...

holaaaaa
Raul em dic alicia de xàbia estudie al col·legi public graull espere q ens vegam a menorca espere q el projecte de sant joan ixca be dew.

Anònim ha dit...

:D